מה הסיפור שלך?
תבין איזה תוכן להכין על העסק, תדע באיזה מקומות כדאי לפרסם אותו, וגלה איך לשלב אותו במשפך השיווקי.

אני מציע תהליך פשוט ואפקטיבי ב-3 שלבים:

1

מה אתה יודע?

נערוך פגישה טלפונית ונבין בה, מה אתה יודע על הסיפור שלך? המאפיינים של קהל היעד, המתחרים, הבידול התחרותי, הערכים והעקרונות שעליהם הוא מבוסס, מה הערך שהוא נותן ללקוחות, ומה הבעיה שהוא פותר להם. 

 

2

כותבים סיפור

אנחנו מנתחים את המידע שקיבלנו ממך. חושבים על סוגי התכנים שאתם יכולים וצריכים לספר, בוחרים את הפלטפורמות הדיגטליות לפרסום שלהם, ומתכננים את המשפך השיווקי. לסיום, בונים מסמך שמארגן ומסדר את כל המידע לתכנית פשוטה ואפקטיבית – הסיפור שלך.

3

צא לדרך!

אתה מקבל מאיתנו בחזרה את הסיפור שלך:

– מלאי תכנים שאתה יכול וצריך להכין על העסק שלך.

– הסבר איפה במרחב הדיגיטלי אתה צריך לפרסם כל אחד מסוגי התכנים .

– תכנון של המשפך השיווקי שמבוסס על תוכן איכותי.

– תיקונים שיפורים ושינווים בהתאם למחשבות שלך.

– תכנית שיווק מלאה לפרסום הסיפור שלך.

– נשארים בקשר, נלווה אותך ונכוון אותך כמה ומתי שתזדקק לנו.

קדימה – צא לדרך!

 

*הפנייה בעמוד היא בלשון זכר אך כמובן שמכוונת לשני המינים.

מינגלינג♥

--

רוצה לכתוב את הסיפור שלך ולא יודע מאיפה להתחיל? השאר את הפרטים ונחזור אליך ממש היום (טוב גג מחר!).