למה החלטתי לעלות על חללית ולעזוב לכוכב אחר?

השנה היא 2019, ואני החלטתי לעלות על חללית ולטוס מכאן – אל עבר כוכב התוכן. שמעתי עליו דברים מדהימים ותכל'ס מיציתי כבר את מה שיש לכדור הארץ להציע. אחרי הרבה מחשבות והתלבטויות החלטתי לארוז את המחברות, את הלפטופ ואת כל השירים של טונה טעונים בספוטיפיי, הנעתי את החללית ויצאתי למסע של פעם בחיים. 

עפ"י ויקיפדה "שיווק באמצעות תוכן הוא סוג של שיווק שמתמקד ביצירת פרסום והפצה של תוכן לקהלי יעד שונים ברחבי האינטרנט". במילים פשוטות יותר, שיווק באמצעות תוכן הוא בעצם תהליך שיווקי המבוסס על יצירת תוכן שמעניק ערך לקהל היעד על מנת להניע אותו לפעולה רצויה. 

ההרגשה שלי היא שיש חוסר אמיתי בכל הנוגע למידע והיישום של שיווק באמצעות תוכן. בנוסף, אין מספיק מודעות וחשיבות למי שמוגדר בעיניי רבים כ"מלך של השיווק הדיגיטלי". את מינגלינג הקמתי בדיוק מתוך הצורך הזה – להבין, לגלות ולחקור על העולם המופלא הזה של התוכן, על הכוכב המסקרן והמשוגע הזה. 

קוראים לי רז גימפל, ובשנת 2019 אני מחליט לעזוב את כדור הארץ ולטוס אל עבר כוכב התוכן. נכון, לא אידאלי שילד בן 24 יחליט לעלות על חללית ולטוס, אבל יש לי את הסיבות שלי. אני מרגיש שהעולם כאן סגור ונעול בתוך תבנית ואני, אני מנסה למצוא כל הזמן דרכים לברוח ממנה. תמיד הרגשתי שמה שאני רוצה להגיד, הדרכים בהן אני משווק וכל מה שאני מאמין בו שונה ומשונה מכל מה שלמדתי או שמעתי. המחשבות שלי וההבנות שלי על עולם השיווק והתוכן לרוב לא יופיעו בספרות הקלאסית על שיווק דיגיטלי ובטח שלא באף תואר אקדמאי. אני מרגיש שהזרם מנסה לצאת מחוץ לקופסא ואני, אני רוצה לקפוץ עליה.

 

מה אני מתכוון למצוא בכוכב התוכן?

המטרה הראשית של הטיסה לכוכב התוכן היא להבין איך תוכן יוצר עבורנו הזדמנויות חדשות – איך התוכן עוזר לנו להגדיל את מעגל המכירות, למקסם את המכירות ולחזק את המותג האישי. לפי מה ששמעתי, הכוכב מחדד את האפשרויות ליצור את התוכן הנכון, במקום הנכון ובזמן הנכון. אני רוצה לגלות איזה סוגי תוכן קיימים ואיזה סוג תוכן מתאים לכל פלטפורמה במרחב הדיגיטלי? איך יוצרים שיווק באמצעות תוכן בכל אחד מסוגי התוכן: איך כותבים תסריט לוידאו שיווקי, איך כותבים סדרה של פודקאסטים ואיך כותבים בצורה אפקטיבית ומניעה לפעולה. יש כל כך הרבה ללמוד, כל כך הרבה להבין ואני חייב לצאת לדרך.

מינגלינג היא החללית שלי, היא הכלי שלי למסע, היא הדרך שלי להבין לגלות ולחקור את כוכב התוכן. לצערי, בכדור הארץ אין מספיק תשובות ואני זקוק למשהו חדש מרענן ועם ערך אמיתי. ארזתי את המחברת, המחשב הנייד ואת האלבומים האחרונים של נצ'י נץ וטונה – ויצאתי למסע. אני מזמין אתכם להצטרף איתי למסע מרגש מסקרן ומלא בקפיצות על הקופסא. 

מוכנים? ממריאים! המסע לכוכב התוכן מתחיל!

 

 

קבלו סקופ לא מהעולם הזה פעם בשבוע!
אהבתם? נשמח שתשתפו :)
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
קראו לכם עוד משהו נחמד
All articles loaded
No more articles to load