תוכן יוצר הזדמנויות חדשות

הדבר המדהים ביותר שגיליתי על תוכן, הוא שבכל רגע נתון הוא יוצר עבורך הזדמנויות חדשות: להמחיש במה אתה מאמין, לספר במה אתה שונה, ולפתח מערכות יחסים אמיתית וכנה עם הלקוחות שלך. אם כל זה לא מספיק, התוכן עוזר להוכיח שאתה מומחה בתחומך וכדאי לרכוש ממך את הידע והניסיון שלך. התוכן הוא המלך, ואני עדיין מחפש את הממלכה.

השיווק הדיגיטלי כולל בתוכו סוגי תוכן רבים ולדעתי כל אחד מהם הוא ייחודי, מעניין ומסקרן בפני עצמו.  חשוב לזכור שהתוכן הוא לא רק קרייאטיב באתר או כתיבה שיווקית בבלוג, תוכן הוא כלל הרעיונות, הנושאים, המחשבות, העניינים והצורות, המצויים בטקסט או ביצירה כלשהי.

 

מהם סוגי התוכן העיקריים בשיווק דיגיטלי?

  • פוסטים ברשתות חברתיות.
  • מאמרים מקצועיים המורכבים מעובדות בעיקרם.
  • מאמרים שהם דעתכם האישית.
  • מאמרי תוכן שיווקי באתרי המלצות תוכן.
  • וידאו על כל צורותיו – אנימציה, פרסומת, הדרכה או צילום אישי.
  • תוכן מוקלט – פודקאסט.
  • קרייאטיב באתרים.
  • מודעה שיווקית בגוגל אדוורדס / גוגל אדסנס.
  • תוכן ויזואלי – גרפיקות, תמונות וטבלאות.

 

בעזרת תוכן אתה יכול ליצור עבורך, עבור העסק שלך ועבור הלקוחות שלך הזדמנויות חדשות שלא היו קיימות בעבר:

 

1. להציב את הסמלים והאמונות שלך אל מול עיני הלקוחות

סיימון סינק, חוקר שיווק בריטי אמר פעם: "אנשים לא קונים את מה שאתה מוכר, אנשים קונים למה אתה מוכר את זה.." בזכות התוכן יש לך הזדמנות ענקית להציג לקהל היעד למה הוא צריך לקבל ממך את המוצרים או השירותים שאתה מוכר. למה החיים שלו ישתנו בזכות המוצר, ולמה שבכלל יהיה אכפת לו להשתמש בהם. 

 

2.לספר במה אתה שונה מהסביבה שלך

בכל בית עסק קיים ייחוד – אפילו בשווקים התחרותיים והצפופים ביותר. כשאני אומר ייחוד, אז לא, זה לא למכור במשך חודש את המוצר שלך ב- 1+1 מתנה. זה גם לא קשור ליופי המשרד או כמה גדול תקציב השיווק שלך. ייחוד אמיתי הוא מה הן היכולות או הכשרונות שלך בשונה משאר המתחרים שלך, מה אתה מסוגל לתת שיהיה בעל ערך אמיתי ללקוחות שלך ושיענה על הצרכים שלהם? התוכן מספר ומציג את הייחוד שלך לקהל היעד.

3.לפתח מערכת יחסים אמיתית וכנה עם הלקוחות שלך

הימים שפירסום העסק בידיעות אחרונות היה גורף אחריו 20 שיחות טלפון ביום הסתיימו. (אני מודה, אני אפילו לא זוכר את התקופה הזו). כיום כמעט בכל שוק עסקי, עשרות מתחרים נלחמים על תשומת הלב של הלקוחות ובכל כך הרבה אמצעי מדיה: טלוויזיה ורדיו, רשתות חברתיות ואתרי אינטרנט, מיילים והרשימה עוד כל כך עוד ארוכה. יצירה של התוכן הנכון היא דרך מצויינת להשמיע את הקול שלנו בתוך כל ה"רעש" הפרסומי ולהתחיל ולפתח מערכת יחסים אמיתית וכנה עם קהל היעד, מערכת יחסים שתוביל בסופו של דבר לרכישה של לקוחות, קידום העסק והגדלת המכירות.

 

4.להוכיח שאתה מומחה בתחומך ולמכור את הידע שלך

אחת ההזדמנויות המרתקות שהתוכן מציע היא "למכור" את הידע שלך. ככל שתייצר תוכן איכותי, אפקטיבי, שמעיד על הידע שלך ועל המומחיות שלך, ללקוחות שלך יהיה נוח ופשוט לרכוש ממך את המוצרים והשירותים שלך.

 

5.להיות רלוונטי, ולהגיע למקומות הראשונים בחיפוש בגוגל

כשגוגל קובע את מי להציג במקומות הראשונים במנוע החיפוש האורגני שלו הוא מחפש אתרים שרלוונטים לגולשים שלהם. איך גוגל קובע רלוונטיות? באמצעות המון פרמטרים שחלקם ידועים לאדם הפשוט וחלקם כנראה יישארו לנצח בסודי סודות בתוך קודי התכנות המסובכים של האלגוריתם.

דבר אחד בטוח, התוכן הוא אחד הגורמים העיקריים לקביעת הרלוונטיות. לכן, יצירה של תוכן רלוונטי לקהל היעד באתר מעניקה לך הזדמנות להיות רלוונטי מאוד עבור קהל היעד שלך, וכתוצאה מכך רלוונטים לגוגל. ככל שקהל היעד שלךיבלה יותר זמן באתר שלך – יקרא מאמרים, יצפה בסרטונים יקשיב לפודקאסטים ואולי אפילו ירשם לניוזלטר, אתה תהפך לרולוונטי יותר ותוכל להגיע למקומות הראשונים בחיפוש של גוגל.

 

6.להניע את קהל היעד לפעולה הרצויה

כשאתה משווק באינטרנט, אתה לרוב משלב במודעה השיווקית שלך סוג של "הנעה לפעולה", שאתה רוצים שקהל היעד יבצע אחרי שהוא יסיים לצרוך את התוכן. . התוכן שתיצור הוא זה שיקבע באופן חד משמעי האם תצליח לשכנע את קהל היעד להיות "מונע לפעולה".

 

אז מה הלאה?

בכוכב התוכן, המשימה שלי היא להוכיח שתוכן הוא המלך הבלתי מעורער של השיווקי הדיגיטלי. בנוסף, לבנות קהילה של אנשים שמאמינים כמוני ביכולות המדהימות של יצירת תוכן איכותי. אני מקווה שגם אתה או את תהפכו להיות חלק מהממלכה האדירה הזאת של המלך האחד והיחיד – התוכן.

החזון שלי הוא שבעלי עסקים, קטנים ועד גדולים, ארגונים ואפילו תאגידים בינלאומיים יצרו עבורם, עבור העסק שלהם ועבור הלקוחות שלהם הזדמנויות חדשות בזכות התוכן.

 

להצטרף לטיסה הבאה: למה החלטתי לעלות על חללית ולטוס לכוכב אחר?.

וגם לסמן לייק ולהשאר בעניינים בעמוד העסקי בפייסבוק מינגלינג.

הצטרפו לטיסה הבאה לכוכב התוכן
אהבתם? נשמח שתשתפו :)
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
קראו לכם עוד משהו נחמד
All articles loaded
No more articles to load